En fantastisk födelsedag 🎂


 Hej allihopa! Jag fyller år idag men förväntar mig inte att det ska ploppa upp grattis åt höger och vänster i kommentarerna. 🤪 

Jag vaknade imorse och sov räv i en timme innan mamma kom med knorriga bebisar och en tårta. Sedan gick vi ner till sovrummet och jag fick presenter: en ampel, två krukor med varsitt fat till, en locktång, en vattenkanna och och ett halsband med en kalcit. Blå. 🤩

Jag åkte till den hemska skolan och och fick fina presenter av mina fantastiska vänner, J, L och N. ❤️

Klassen sjöng för mig och den fina killen jag varit kär i i över 3 år sjöng med, men bara i versen om att jag ska ”slängas på en soptipp i stan”.😈

När jag kom hem var jag helt slut för lillbrorsan N hade bråkat med mig hela vägen i bilen och tagit min kära mössa! 🧢🥴😱🤯🤬

Väl hemma var morfar M, moster K och mormor A.

De hade med sig ett presenthav som jag stängde in mig på mitt rum och öppnade. Mycket fina teckningsgrejer och bra böcker och ett paket från mamma: en sådan soldräkt som jag önskat mig i ett år! 🤩

M och jag passade på att måla om ett skåp jag ska ha på min toalett. Det blev riktigt fint men inte riktigt färdig än för vi ska måla undersidan också. 😊

På kvällen kom pappa och hälsade på. ❤️

Han hade god mat med sig och jag visade honom mitt rum och alla grejer vi satt upp på väggarna, alla växter och alla käppisar* (*se min förra vlogg). Sedan åt vi. Pappa hade med sig fantastiskt fina presenter han också, fina lådor, godis, odlingsgrejer och penslar. Efter maten gick vi ut och spelade fotboll med N. Det gick bättre en vanligt, misstänker att det var för att jag kände mig ovanligt glad. 😊😊😊

Kommentarer

  1. Grattis! 🥳 /Asti hasti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Asti ❤️
      //Tilde Mulka

      Radera
  2. Grattis i efterskott! /Smihast 🎈🎁

    SvaraRadera
  3. Glömde gratta på bloggen också , jättegrattis 🌺🪴🍰 här också i efterhand 💝👵

    SvaraRadera
  4. jag har säkert redan sagt det... ...meen, GRATTIIIS VÄRLDENS BÄSTA BÄSTIS!!!!!!! 😄❣️🥳🤩👩🏼👱🏼‍♀️🎆🎊🎉😄❣️

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg