Mitt mående

 Jag har inte varit inne här på bloggen på länge. Det på grund av att jag mått så dåligt så att jag måste varna känsliga läsare. Jag har haft självmordstankar, självskadebeteende, psykoser och liknande. Jag har behövt stanna upp, fokusera på att vara med djur och kompisar och inte lägga jättemycket tid på sociala medier. När jag förstod att jag nog inte skulle må bättre på länge så skaffade jag instagram, kom tillbaka till ifokus och nu tillslut här på bloggen. Detta på grund av att jag saknade mina nätkompisar och att dela mina texter och bilder. Nu är jag tillbaka och måste erkänna att jag verkligen saknat det! Ni är bäst!

//T


Kommentarer

  1. Hej Mulkis det är jag Stella. Vad tråkigt att du mår dåligt jag förstår att du saknar dina internet kompisar😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢 vart träffade du dom? På star stable som du berättade om när vi hade jag tjänst?

    SvaraRadera
  2. Jag träffade de på iFokus. ☺️

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg