Lunas veckobrev ❤️


Hej allihopa! Håll utkik, för om kanske en vecka, sådär, så ska jag göra en ny serie (video) här på bloggen, med fokus på min kanin. Hon är vild som en flygande klätterapa och rädd för ALLT och ALLA (även mig 😢) så därför ska jag försöka att träna henne, lite försiktigt, att bli mer social. Tänkte att vissa kaninfantaster, intresserade eller personer med samma problem kan ha nytta av dessa filmer. 🙂   Det kommer en i veckan (hoppas jag ska lyckas göra det i alla fall) och serien kommer att heta Lunas veckobrev. Ni ska veta att jag blir glad om mina videos får typ 5 visningar, men bidra gärna du också! 😊. Ni ska som utlovat i tidigare inlägg få se en bild när jag håller min lilla fluffälskling: NÄR JAG HAR TRÄNAT HENNE… 😏

Kommentarer

  1. Bor hon ensam ute? (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tyvärr. Men ska försöka att skaffa en till kanin. 🐰. //Bloggaren eller vad man ska säga

      Radera
  2. ÄLSKAR din blogg❤️❤️ och ÄLSKAR kaniner❤️❤️🐰🐰

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fin kanin du har! Med vänlig hälsning, www.Kovlandskaniner.se

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg