En jävla förkylning, hejsan och en misslyckad video


 Ni ska veta att det är inte ofta jag skriver sådana här inlägg. De får aldrig några läsningar men skitsamma för jag vill säga hej till er. 🙂

Jag har dragit på mig någon skräpig förkylning utomlands, och idag spelade jag in en video till er men jag gjorde fel och iMovie hängde sig och sedan orkade jag inte göra om hela skiten. Men vad har ni gjort i veckan? Och vad har jag gjort? Ja, det var det jag försökte berätta om i videon. Någon dag när allt inte skräpar till sig, och jag orkar så så ska jag göra om och leverera videon till er fina läsare. 🫶

Glad påsk i efterskott eller vad säger man? SKIT också, jag skrev inte något påskinlägg! Aja. Jag ska för i 17 göra det nästa år i alla fall. 😘

Nu när jag skriver detta är jag JÄTTESUR för jag är förkyld, iPaden funkar inte och pappa tycker att jag ska gå till skolan imorgon. Han bor i Stockholm och säger själv att man inte ska stressa. Jag säger som Judy Hopps i Zootropolis: ”det är DITT ord mot DITT!” 

Himla bra film, den måste ni se! 😃

Men pappa!!! 

1 Jag är sjuk 🤧 

2 Vet du hur vi blir behandlade i skolan?!

3 Nähä, men lärarna föser ihop oss som en flock jäkla kossor och hetsar oss att stressa livet av oss och slänger koskit i huvudet på en mentalt, och tvingar oss att äta äcklig mat och det finns nästan aldrig vegetariskt!!! Tack så mycket, vi får inte ens betalt för helvetet? Jaha, nej jag beklagar men vi lär oss inte ett piss! 🤬🤬🤬

Jajamänsan, så är det att vara 10 och bli behandlad som ett hårt paket, alla vuxna. Men snart 11 faktiskt! 😃

Wooooooohooooooo, 1 år närmare paradiset, yayyyyyy!!! 🥳🥳🥳

Jaha. Tills jag blir arton år så är jag helt jävla ÄGD.

F@ck också.

Men okej, ha det så bra så länge och ursäkta svordomar och gnällspikeri. Hajhaj! 😘

Kommentarer

Populära inlägg